|
Krakowska EP09-013 na stacji Gdynia Główna Osobowa.
|
|
"Dziewiątka" wraz z IC 5302 "Norwid" do Krakowa.
|
|
To samo co wyżej.
|
|
Ta prędkość jedynie na CMK oraz na E20.
|
|
"Sierżanty" (czyli wskaźniki W9) postawione w związku z budową przejścia podziemnego na przystanku SKM Sopot Kamienny Potok.
|
|
"Deska rozdzielcza" EP09.
|
|
Pulpit cz. I
|
|
Pulpit cz. II
|
|
Wjazd do Gdańska Głównego - S13 na semaforze.
|
|
Maszynownia "Dziewiątki".
|
|
Na semaforze wyjazdowym przepaliła się żarówka która wyświetlała sygnał S2. W związku z tym podano sygnał zastępczy Sz, przez co zamiast jechać z prędkością 100 km/h jechaliśmy 20 km/h do najbliższego SBLa.
|
|
Wskaźnik W27 zezwalający na jazdę z szybkością 100 km/h, a na haslerze prędkość 20 km/h.
|
|
Jakaś "Bomba"...
|
|
Jakiś "Helmut"...
|
|
A w Zajączkowie Tczewskim dwa "Helmuty...
|
|
...oraz "Gagarin".
|
|
120 km/h, nie tak źle!
|
|
Manometry: u góry ciśnienie w przewodzie głównym, na dole z lewej w cylindrach, a z prawej w zbiorniku głównym.
|
|
Most na Wiśle za Tczewem.
|
|
W mojej ulubionej bryczce...
|
|