|
Zanim dojechaliśmy do Tczewa, Krzysiek Paziewski zrobił w Chojnicach to zdjecie ST44 z węglarkami.
|
|
SU45-114 w Tczewie.
|
|
Żywa legenda: ST44-1099.
|
|
Tabliczka mówi sama za siebie.
|
|
Budka z urządzeniami do obsługi obrotnicy.
|
|
Zapoznanie się z terenem działań...
|
|
ET22-760.
|
|
Akumulatorowy ciągnik ASF.
|
|
ST44-1106 w szopie.
|
|
ET22-617.
|
|
"Hmmm... a gdzie podziały sie koła...?"
|
|
"Może sami to jakoś naprawimy..."
|
|
Oś w ET22 ze zdjętym silnikiem - widać dużą zębatkę i wał.
|
|
ST44-1109, 910 i 895 oczekują w szopie na zadania.
|
|
ET22-681 i SM42 też nie mają nic do roboty.
|
|
"Wynalazczość i racjonalizatorstwo drogą do dodatkowego zarobku".
|
|
ST44-1106.
|
|
Wózek od "Gagarina".
|
|
ST44-1109...
|
|
...ST44-910...
|
|
...i ST44-895 en face.
|
|
Pomost.
|
|
Kabina któregoś z "Gagarinów".
|
|
Obchód doszukuje się usterek...
|
|
ST44-895: kabina.
|
|
"Tjepłowozostroitjelnyj zawod imieni oktjabrskoj rjewolucji, Worosziłowgrad. Nr3479, 1979r."
|
|
Jakieś znużone te "Gagariny"...
|
|
Wózek od ST44...
|
|
...wózek od ST44...
|
|
...i wózek od ST44.
|
|
Silnik (typ a8c22) od SM42.
|
|
Silnik, najprawdopodobniej od SM30.
|
|
Wirnik prądnicy głównej od SM42.
|
|
Pod SM42.
|
|
Osłona przekładni "Zebry".
|
|
ET22-681...
|
|
...i jego czoło.
|
|
Pod "Helmutem" - nie ma silnikow trakcyjnych, więc widać wały i duże zębatki.
|
|
Tory z "Bykami".
|
|
Widok na tory z innym taborem.
|
|
ET42-035 z Paziewskim w kadrze.
|
|
ET22-616: czoło...
|
|
...i pudło.
|
|
ET42-035 jeszcze raz...
|
|
...i jeszcze raz.
|
|
ET22-1114.
|
|
Punkt kontrolny ZTA-1.
|
|
Lokomotywa Oi2-29...
|
|
...i jej budka.
|
|
Wrak ST44-609, a także ET22-1122.
|
|
Wrak "Gagarina" z Mnichem w kadrze...
|
|
Pomost do napraw, a za nim "Rumuny" - seria ST43.
|
|
ET40-13 sekcja B...
|
|
...oraz A.
|
|
ET22-742 oraz ST43-229.
|
|
ST43-265.
|
|
ET22-742 na kanale.
|
|
ST43-217.
|
|
Widok w kierunku stacji Zajączkowo Tczewskie.
|
|
Znowu taki sam widoczek - tutaj ładnie widać "anglika", czyli rozjazd krzyżowy.
|
|
32D43, czyli oznaczenie tendra.
|
|
Parowóz, a raczej jego zwłoki - Ty2-1140.
|
|
ET22-637...
|
|
...i ET22-402.
|
|
Macias i Kleeshch na tle radzieckiej ET42-048.
|
|
ET42-048.
|
|
ET22-637.
|
|
Czoło ET42-048.
|
|
ET42-013 sekcja A.
|
|
ET42-013 sekcja B.
|
|
ET42-048.
|
|
ET42-010 A.
|
|
ET42-010 B.
|
|
Uczestnicy zlotu: Olek, Maciek, Kleeshch, Gagarin, Robert, Mnich i Krzysiek Paziewski.
|
|
Przewody sterowania ukrotnionego oraz hamulcowe pomiędzy sekcjami ET42-010.
|
|
Czółeczko ET42-010 i Kleeshch.
|
|
Węglarki serii Es - już coraz rzadsze...
|
|
ET22-630 - w dniu, kiedy zostało zrobione te zdjęcie, mijał równo miesiąc od jego rewizji (23 VII 2003), dlatego taki "świeży"... Poza tym ma znaki końca pociągu, a to dlatego, że był ciągnięty przez ET22-941.
|
|
Wyżej wymieniony ET22-941.
|
|
ET22-1122 - aktualnie trwają prace przy pantografach.
|
|
"Czapajewy", "Helmuty", "Bombowiec" i kawałek "Zebry".
|
|
ST43-265.
|
|
ST43-229.
|
|
ST43-265.
|
|
ET40-20.
|
|
ET40-41.
|
|
To samo co wyżej, troszkę z profilu.
|
|
ET40-36.
|
|
Pudło ET40-36.
|
|
Tabliczka producenta - Skoda.
|
|
ET40-36.
|
|
ET40-43.
|
|
Bok ET40-13.
|
|
"Daj buzi" powiedział ET40-13 do ET40-41.
|
|
"Bombowce", "Byki", "Gagariny", "Ruski" i "Rumuny".
|
|
ST44-691...
|
|
...i ST44-609.
|
|
Widok na szopę i wieżę ciśnień.
|
|
Cóż za znużenie... Czyżby...?
|
|
ET22-938...
|
|
...i ET22-938.
|
|
Na starcie stoją 3 "Byki" - sędzią jest zielonoczoły "Helmut". Kto wygra...?
|
|
Rząd "Bombowców".
|
|
Taki tam widoczek - fajnie widać rozjazd krzyżowy.
|
|
Kolejne zdjęcie z rozjazdem krzyżowym w roli głownej. W tle widać SM30 a także wagonownie.
|
|
Tory w kierunku stacji Zajączkowo Tczewskie.
|
|
Sześcioosiowa platforma z kłonicami.
|
|
Zwłoki wagonów krytych, a za nimi ET42 ciągnący cysterny.
|
|
Stacja Zajączkowo Tczewskie - dwie lokomotywy serii ET22 i jedna SM42.
|
|
Jakaś ET22.
|
|
Nastawnia ZTA oraz manewrująca SM42.
|
|
Tabliczka przy torze 224A.
|
|
Oto i on: niebieska legenda polskiego taboru - ST44-1099.
|
|
To samo co wyżej, tylko że z profilu.
|
|
Jeszcze raz ST44-1099.
|
|
ET22-1119.
|
|
Wagon serii Gbs.
|
|
Górka rozrządowa, a na niej SM42.
|
|
Tory odjazdowe na które zjeżdża rozrządzany tabor.
|
|
Hamowany plozą hamulcową wagon - płoza w tym momencie własnie została wyrzucona.
|
|
Węglarka - także po wyrzuceniu płozy.
|
|
Węglarki serii Eaos z drewnem.
|
|
Sygnał Rt3 "Pchać z umiarkowaną prędkością" na tarczy rozrządowej. Widać też manewrowego rozsprzęgającego tabor drażkiem.
|
|
Staczany tabor.
|
|
Ponownie staczany tabor.
|
|
Dość zużyte płozy hamulcowe.
|
|
I z powrotem koło szopy: trzy odpoczywające SM42.
|
|
Szopa - o! Jak tu się kolorowo zrobiło!
|
|
Zebry i wieża ciśnień.
|
|
I znowu niebieski "Gagarin": ST44-1099.
|
|
Zdjęcie grupowe pod "Gagarinem".
|
|
ST44-1099 chętnie pozuje z ST44-1106.
|
|
Towarowo - manewrowa spalinowa rodzinka...
|
|
...i rodzinka elektryczna.
|
|
ET22-617.
|
|
ET22-616.
|
|
ET22-656 oraz ET22-671.
|
|
Ostatni widok na szopę...
|
|
Plan zakładu taboru.
|
|
A to już na stacji w Tczewie: EP07-330...
|
|
...i EP07-521...
|
|
...a pomiędzy nimi my.
|