Strona Główna ::: Lokomotywy EP09 ::: Linia 226 ::: Galeria ::: Przezwiska lokomotyw ::: Oznaczenia lokomotyw ::: Księga gości ::: Linki ::: O autorze ::: Kolejowe top


Zajączkowo Tczewskie: lokomotywownia oraz stacja.


Zanim dojechaliśmy do Tczewa, Krzysiek Paziewski zrobił w Chojnicach to zdjecie ST44 z węglarkami.
SU45-114 w Tczewie.
Żywa legenda: ST44-1099.
Tabliczka mówi sama za siebie.
Budka z urządzeniami do obsługi obrotnicy.
Zapoznanie się z terenem działań...
ET22-760.
Akumulatorowy ciągnik ASF.
ST44-1106 w szopie.
ET22-617.
"Hmmm... a gdzie podziały sie koła...?"
"Może sami to jakoś naprawimy..."
Oś w ET22 ze zdjętym silnikiem - widać dużą zębatkę i wał.
ST44-1109, 910 i 895 oczekują w szopie na zadania.
ET22-681 i SM42 też nie mają nic do roboty.
"Wynalazczość i racjonalizatorstwo drogą do dodatkowego zarobku".
ST44-1106.
Wózek od "Gagarina".
ST44-1109...
...ST44-910...
...i ST44-895 en face.
Pomost.
Kabina któregoś z "Gagarinów".
Obchód doszukuje się usterek...
ST44-895: kabina.
"Tjepłowozostroitjelnyj zawod imieni oktjabrskoj rjewolucji, Worosziłowgrad. Nr3479, 1979r."
Jakieś znużone te "Gagariny"...
Wózek od ST44...
...wózek od ST44...
...i wózek od ST44.
Silnik (typ a8c22) od SM42.
Silnik, najprawdopodobniej od SM30.
Wirnik prądnicy głównej od SM42.
Pod SM42.
Osłona przekładni "Zebry".
ET22-681...
...i jego czoło.
Pod "Helmutem" - nie ma silnikow trakcyjnych, więc widać wały i duże zębatki.
Tory z "Bykami".
Widok na tory z innym taborem.
ET42-035 z Paziewskim w kadrze.
ET22-616: czoło...
...i pudło.
ET42-035 jeszcze raz...
...i jeszcze raz.
ET22-1114.
Punkt kontrolny ZTA-1.
Lokomotywa Oi2-29...
...i jej budka.
Wrak ST44-609, a także ET22-1122.
Wrak "Gagarina" z Mnichem w kadrze...
Pomost do napraw, a za nim "Rumuny" - seria ST43.
ET40-13 sekcja B...
...oraz A.
ET22-742 oraz ST43-229.
ST43-265.
ET22-742 na kanale.
ST43-217.
Widok w kierunku stacji Zajączkowo Tczewskie.
Znowu taki sam widoczek - tutaj ładnie widać "anglika", czyli rozjazd krzyżowy.
32D43, czyli oznaczenie tendra.
Parowóz, a raczej jego zwłoki - Ty2-1140.
ET22-637...
...i ET22-402.
Macias i Kleeshch na tle radzieckiej ET42-048.
ET42-048.
ET22-637.
Czoło ET42-048.
ET42-013 sekcja A.
ET42-013 sekcja B.
ET42-048.
ET42-010 A.
ET42-010 B.
Uczestnicy zlotu: Olek, Maciek, Kleeshch, Gagarin, Robert, Mnich i Krzysiek Paziewski.
Przewody sterowania ukrotnionego oraz hamulcowe pomiędzy sekcjami ET42-010.
Czółeczko ET42-010 i Kleeshch.
Węglarki serii Es - już coraz rzadsze...
ET22-630 - w dniu, kiedy zostało zrobione te zdjęcie, mijał równo miesiąc od jego rewizji (23 VII 2003), dlatego taki "świeży"... Poza tym ma znaki końca pociągu, a to dlatego, że był ciągnięty przez ET22-941.
Wyżej wymieniony ET22-941.
ET22-1122 - aktualnie trwają prace przy pantografach.
"Czapajewy", "Helmuty", "Bombowiec" i kawałek "Zebry".
ST43-265.
ST43-229.
ST43-265.
ET40-20.
ET40-41.
To samo co wyżej, troszkę z profilu.
ET40-36.
Pudło ET40-36.
Tabliczka producenta - Skoda.
ET40-36.
ET40-43.
Bok ET40-13.
"Daj buzi" powiedział ET40-13 do ET40-41.
"Bombowce", "Byki", "Gagariny", "Ruski" i "Rumuny".
ST44-691...
...i ST44-609.
Widok na szopę i wieżę ciśnień.
Cóż za znużenie... Czyżby...?
ET22-938...
...i ET22-938.
Na starcie stoją 3 "Byki" - sędzią jest zielonoczoły "Helmut". Kto wygra...?
Rząd "Bombowców".
Taki tam widoczek - fajnie widać rozjazd krzyżowy.
Kolejne zdjęcie z rozjazdem krzyżowym w roli głownej. W tle widać SM30 a także wagonownie.
Tory w kierunku stacji Zajączkowo Tczewskie.
Sześcioosiowa platforma z kłonicami.
Zwłoki wagonów krytych, a za nimi ET42 ciągnący cysterny.
Stacja Zajączkowo Tczewskie - dwie lokomotywy serii ET22 i jedna SM42.
Jakaś ET22.
Nastawnia ZTA oraz manewrująca SM42.
Tabliczka przy torze 224A.
Oto i on: niebieska legenda polskiego taboru - ST44-1099.
To samo co wyżej, tylko że z profilu.
Jeszcze raz ST44-1099.
ET22-1119.
Wagon serii Gbs.
Górka rozrządowa, a na niej SM42.
Tory odjazdowe na które zjeżdża rozrządzany tabor.
Hamowany plozą hamulcową wagon - płoza w tym momencie własnie została wyrzucona.
Węglarka - także po wyrzuceniu płozy.
Węglarki serii Eaos z drewnem.
Sygnał Rt3 "Pchać z umiarkowaną prędkością" na tarczy rozrządowej. Widać też manewrowego rozsprzęgającego tabor drażkiem.
Staczany tabor.
Ponownie staczany tabor.
Dość zużyte płozy hamulcowe.
I z powrotem koło szopy: trzy odpoczywające SM42.
Szopa - o! Jak tu się kolorowo zrobiło!
Zebry i wieża ciśnień.
I znowu niebieski "Gagarin": ST44-1099.
Zdjęcie grupowe pod "Gagarinem".
ST44-1099 chętnie pozuje z ST44-1106.
Towarowo - manewrowa spalinowa rodzinka...
...i rodzinka elektryczna.
ET22-617.
ET22-616.
ET22-656 oraz ET22-671.
Ostatni widok na szopę...
Plan zakładu taboru.
A to już na stacji w Tczewie: EP07-330...
...i EP07-521...
...a pomiędzy nimi my.