Strona Główna ::: Lokomotywy EP09 ::: Linia 226 ::: Galeria ::: Przezwiska lokomotyw ::: Oznaczenia lokomotyw ::: Księga gości ::: Linki ::: O autorze ::: Kolejowe top


Lokomotywownia w Szczecinku oraz wycieczka na SU45-132: Szczecinek - Słupsk.


Px48-3908 - wąskotorowy parowóz stojący przed szczecinecką szopą.
...tudzież to samo.
Wnętrze "peiksa" 3908.
Sprzęg taboru wąskotorowego - dwie śruby oraz jeden zderzak.
Wąskotorowa węglarka z niskimi burtami.
"Pionierom kolejnictwa w 40-rocznice powstania DOKP Szczecin z siedzibą w Szczecinku 1945-1985".
ST44-555 - ciekawy numer.
ST44-1080.
Kadłub ET22-504.
SU45-217 manweruje na stacji w Szczecinku.
ST44-613 koło szopy w Szczecinku.
ST44-815, a przed nim wskaźnik z sygnałem D1.
Rozwój PKP - SM03, SM30, SU45, czy też może proces jej upadania - od "Fiata" do "Kogucika"...?
SU45-106.
SM42-503.
ET22-399.
Obrotnica i lokomotywownia wachlarzowa w Szczecinku.
SU45-177 wysunięty z hali.
SU45-132 i SM42-xxx oraz "Adolfik" ASF.
Od najwyższego do najniższego...
SU45-218.
ST44-747.
SU45-218.
SU45-227.
SP42-093.
Spalinowa banda: trzy Fiaty i ich szef Gagarin.
SU42-521.
SU45-105.
SU45-264.
Zestawy kołowe.
SU45-241, SU45-106, ST44-949 oraz jakaś SM42.
Zestawy kołowe od lokomotyw SU45.
SU45-113...
...i SU45-113.
12 (słownie: dwanaście) lokomotyw ST44 skazanych na śmierć.
SU45-132 - to nią dzisiaj jedziemy.
Między "Fiatem" a "Jajecznicą".
SU45-113 z Bipami do Chojnic, SU45-132 z Bipami do Słupska.
W SU45-132 - Gotowi do drogi.
S2 na wyjazdowym ze Szczecinka.
Rozjazdy, rozjazdy, rozjazdy...
Hmmm... coś mało...
Wśród rzepaku: rowerzysta się z nami ściga...?
Lekki łuk w lewo...
...aby się znaleźć na prostej niczym C.M.K.
...po czym wyjechać na ostry łuk - także w lewo.
Wiadukt.
I znowu na prostej.
Mijanka w Białym Borze.
Kolejny wiadukt.
Tarczy ostrzegawcza, czyli do czegoś się zbliżamy...
Mostek przed wjazdem do Miastka.
Łuk i powtarzacz do semafora wjazdowego na staję Miastko.
Wjazd do Miastka.
Nastawnia w Miastku.
Wyjazd - S10 na semaforze.
Miły krajobraz leśny.
"Wskaźnik W 29. Oznacza, że należy nawiązać łączność radiową z dyżurnym ruchu odcinkowym" - cytat z instrukcji E1.
Wieża ciśnień koło mijanki w Korzybie.
Nastawnik.
Tarcza ostrzegawcza przejazdowa, a na niej sygnał Osp2.
Miły krajobraz... polny!
Frekwencja nie dopisuje...?
Wjazd do Słupska.
Słupskie tarcze manewrowe i semafory kształtowe.
Sr1 na semaforze, a na tarczy zaporowej sygnał Z1.
Książka pokładowa.
Czekając na zezwolenie na jazde. Na lokomotywie sygnał Tb1, czyli "oznaczenie przodu i tyłu lokomotywy manewrowej".
SU45-132 oraz EU07-241.
Sr3, a na tarczy manewrowej sygnał M1.
Z2 na tarczy zaporowej - można manewrować.
Gdyńska EP07-372.
Niebieski ST44-992.
Napis mówi sam za siebie: Słupsk.
Stacja w Słupsku.
To co wyżej.
SU45-132 - czoło zmienione, gotowa do drogi powrotnej.
EP07-424.
Łuhuhu! Aż 80 km/h!