|
Z Sopotu do Gdańska - 558 km... robi wrażenie.
|
|
7:19 rano w Sopocie.
|
|
Sopot: ostatni kurs IC "Norwid" z EP09. Tutaj EP09-007.
|
|
Fragment "dziennika służbowego". Na uwagę zasługuje parowóz serii Th (a może TKh...?).
|
|
EN57-971 - "kibel" który nas przywiózł z Sopotu do Słupska.
|
|
ST44-1106 stojący na bocznicy na stacji w Słupsku.
|
|
Tabliczka producenta na "Gagarinie".
|
|
ET22-855 wychylający się zza ST44-1106.
|
|
SP42-420.
|
|
Strasznie zielona "siódemka" - EU07-030
|
|
EU07-503 z kwadratowymi halogenami.
|
|
Czółko EU07-030.
|
|
ET22-855.
|
|
W drodze ze Słupska do Koszalina: Euforyczny uśmiech na twarzy Maciasa świadczy o jego zadowoleniu - Macias z pieśnią na ustach cieszy się z wycieczki.
|
|
A to już Koszalin: Kibelek z wysokim numerkiem - EN57-1946.
|
|
Numer boczny wyżej wymienionego kibelka.
|
|
W pociągu z Koszalina do Piły Głównej - Kleeshch też człowiek, odpocząć musi.
|
|
EN57-796 z ZPR Szczecin, który tworzył pociąg z Koszalina do Piły Głównej.
|
|
SU45-116 ciągnąca 4-wagonowy zestaw piętrusów z Piły Głównej do Tczewa.
|
|